۱۳۹۵ آذر ۲۷, شنبه

کودکان بازیگر فیلمهای معروف امروز چه کار میکنند؟

fansalar-img-sarah polley
سارا پولی در قصه های جزیره و عکس 2015 وی
قصه های جزیره Road to Avonlea 1990-96 سریال پرطرفدار دهه 1370 در ایران بود. سارا پولی  Sarah Polley در نقش سارا استنلی ماهرانه بازی کرد وی کانادیی است و اکنون نیز هنرپیشه، نویسنده، کارگردان و سیاستمدار میباشد. وی متولد 8 ژانویه 1979 است و از
6 سالگی وارد عرصه بازیگری شده و هنگام اولین حضورش در سریال قصه های جزیره 11 ساله بود.




جما زامپرونا






جما زامپرونا Gema Zamprogna در نقش فیلیسیتی کینگ در سریال قصه های جزیره بازی کرده و در دیگر فیلمها از 1988 تا 2008 فعالیت سینمایی داشته و متولد 1979 است.





زاخاری بنت




زاخاری بنت  Zachary Bennett متولد سال 1980 است و غیر از نقش فلیکس کینگ نقشهایی در سریالها و فیلمها بازی کرده که تا کنون نیز فعالیت دارد.



مکالی کالکین
بازی قشنگ مکالی کارسن کالکین  Macaulay Culkin در فیلم «تنها درخانه» را بیاد دارید برای آن فیلم وی نامزد گلدن گلاب شد و در جشنواره های دیگر چند جایزه گرفت در ضمن برای سه فیلم نامزد حایزه بدترین هنرپیشه شد.اوج موفقیت او زمانی بود که به‌عنوان موفق‌ترین بازیگر کودک پس از شرلی تمپل شناخته شد.
پدرش نیز در دو فیلم سینمایی نقشی بازی کرده در فیلمهای معروف «هملت» و «داستان وست ساید».
او پس از شکست عشقی در دومین ازدواجش، به هروئین روی آورد. در واقع یک معتاد تمام عیار شد به گونه‌ای که پزشکان اعلام کردند اگر این ماده خطرناک را ترک نکند، تا ۶ ماه آینده خواهد مرد!
«به اشتباه نوشته بودیم که مکالی برنده اسکار شده بود که تصحیح میکنیم که صحت ندارد»
 
هنرپیشه خردسال ترمیناتور2 ادوارد فورلانگ Edward Furlong است و پس از اینکه در چند فیلم سینمایی جوایزی گرفت اکنون هنرپیشه چندان مطرحی نیست و گفته میشود اعتیاد دارد.
ادوارد فورلانگ
آخرین فیلم وی در زمان نگارش این مطلب فیلم پیشتازان فضا Star Trek: Renegades2015 است .وی برای بازی در فیلمهای ذیل جهت جوایزی نامزد شده است :
Terminator 2: Judgment Day 1991
Pet Sematary Two 1992
American Heart 1992
A Home of Our Own 1993
American History X 1998


ناتالی پورتمن در نقش پادمه جنگ ستارگان
پادمه لغت هندی به معنای نیلوفر است
فیلم لئون یا  Léon: The Professional 1994  را به یاد دارید؟ بازیکن خردسال آن کسی نیست جز هنرپیشه اسرائیلی- آمریکایی به نام ناتالی پورتمن Natalie Portman وی اکنون نیز هنرپیشه ای تقریبا مطرح است ولی بهترین بازی آن از طرف منتقدان همان بازی در فیلم لئون است. وی متولد 9 ژوئن 1981 است و علاوه بر بازیگری تهیه کننده و کارگردان نیز میباشد.
fansalar-img-portman
ناتالی پورتمن و ژان رنو در لئون





هیچ نظری موجود نیست: